ELMAHER SAT
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ELMAHER SAT

satellite software

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكته اليوم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TonyStar
مشرف منتدى الموبايل والالعاب والفكاهة
TonyStar

المساهمات : 28

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 6:36 pm

فى هذا الموضوع هرسل نكته غالبا كل يوم واللى عنده نكته يرسلها

نكته اليوم:

مره واحد شكله وحش قوى راح يخطب وحده فقعد قدام ابوها واتكلم بفشخره قوى وقال: " انا ليه الشرف يا عمى انى اقولك انا اللى عملت نفسى بنفسى " رد الاب وقال: " وانا قلت برده دى مش اشكال خلقها ربنا"

عدل سابقا من قبل Admin في السبت فبراير 23, 2008 3:06 pm عدل 1 مرات
nezmag
Admin
nezmag

المساهمات : 74

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 6:39 pm

جميلة قوووووووووووووووووووووووووووووى

انا كنت حموت من الضحك
http://elmaher2006.jeeran.com/
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 3:33 pm

نكته اليوم:
محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول:هيتجنن لما يصحي وميلقهاش
nezmag
Admin
nezmag

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 6:04 pm

تجنننننننننننننننننننننننننننننن
شكرررررررررررررررررررررا
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 2:50 pm

نكته اليوم:
صعيدى شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت السرير والبوليس الأمريكى لم

يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه يبقى انا لو عملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل مراته وحفر تحت السرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتم ازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه رد عليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن فى الدور الخامس
nezmag
Admin
nezmag

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 6:08 pm

جميلة قووووووووووووى

لكنها حتشجع كل الرجالة على السكن فى الدور الارضى
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالجمعة فبراير 08, 2008 3:10 pm

نكته اليوم:
محشش بيحب الكوره اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف

ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب
nezmag
Admin
nezmag

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2008 4:34 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2008 4:40 pm

مره واحد صعيدى واقف بيدهن الحيطه قالولوا حط جرنان تحتك قاللهم

لا انا كده طايل
nezmag
Admin
nezmag

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 12:01 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 3:26 pm

كيف يسعد الرجل المرأة ‎

على الرجل أن يكون

‎1
صديق
‎2
رفيق
‎3
حبيب
‎4
أخ
‎5
أب
‎6
سيد
‎7
رئيس
‎8
كهربائي
‎9
نجار
‎10
سباك
‎11
ميكانيكي
‎12
مصمم ديكور
‎13
صاحب أسلوب
‎14
طبيب نفسي
‎15
مبيد حشرات
‎16
طبيب معالج
‎17
مستمع
‎18
مرتب
‎19
نظيف جدا
‎20
عاطفي
‎21
رياضي
‎22
دافئ
‎23
يقظ ومتنبه
‎24
أنيق
‎25
ذكي
‎26
مرح
‎27
مبدع
‎28
حساس
‎29
قوي
‎30
يتفهم
‎31
يتحمل
‎32
متعقل
‎33
طموح
‎34
قادر ومؤهل
‎35
شجاع
‎36
مصمم
‎37
صادق
‎38
يعتمد عليه
‎39
يمدحها بانتظام
‎40
يحب التسوق
‎41
محترم
‎42
غني جدا
‎43
لا يرفع ضغطها
‎44
لا ينظر لغيرها من البنات ‎

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

و كيف تسعد المرأة الرجل ‎

1
بس تتركه في ‎
حاله
TonyStar
TonyStar

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 4:18 pm

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.
----------------------------------------------------------------------------------------
اتنين مساطيل اتفقوا انهم يسرقوا العماره اللى قدامهم فالحرامى الاول اقترح انهم يزقوا البيت الى مكان بعيد وفاضى علشان يسرقوا براحتهم فخلعوا ملابسهم وفضلوا يزقوا فى البيت فات من جنبهم واحد حرامى سرق الملابس فواحد منهم بص وراه ملقاش الهدوم قال بس كفايه كده احنا بعدنا اوى.
----------------------------------------------------------------------------------------
ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى.
مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر.
مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فين يافاجرة لحد دلوقتي.
اتنين مساطيل قاعدين يتفرجوا على التلفزيون و نشرة الأخبار كانت شغالة فواحد بيقول للتانى هى النشرة طولت النهاردة لية، رد عليه التانى و قال اصلها اخر حلقة.
واحد مسطول سايق عربيه فراري في اول الطريق الصحراوي بيفتح الراديو لقى المذيع بيقول هنا القاهره رح قايل يخرب بيت السرعه.
مسطول ماسك ثلجه بيقول أموت و أعرف بتنقط منين الميه ديه.
اتنين مساطيل قاعدين قدام مرايا الاول بيقول لصاحبوا مش واجب برده نقوم نسلم ع الجماعه اللى قاعدين دول قالوا واجب برده ولسه حيقوموا راح التانى قالوا اقعد يا عم اهم جاييين علينا اهم.
محشش يهني بالعيد :بمناسبة أعياد تحرير سيناء أتمنى لكم رحلة ممتعة جعلها الله ولادة ميسرة وانتصارا لفريقنا القومي وشفاكم الله و عافاكم مع خالص تمنياتنا بالنجاح و التوفيق للسيد الوالد في الامتحانات ولا أراكم الله مكروها في عزيز لديكم.
مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى فقام جوزها ونط من الشباك!!!!!!!!!!!!
مرة واحد حرامي راح يسرق بابا واحد مسطول و أخد الباب و طلع يجري. المسطول أعد يجري وراه، وفجأة الاتنين تعبوا، فقعد الحرامي يستريح، و التاني المسطول راح جاي عنده و قعد يخبط على الباب و هو بيقولو ...أفتح يا جبااااان.
مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا.
مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق".
مرة واحد مسطول ماشي قدام مزرعه لقى مكتوب عليها من بره ((مزرعة عجول)) دخل للبواب وقاله "يا عم انت بتزرعوا العجول ازااااي ؟" البواب شافه مسطول قال اراضيه بكلمه علشان يمشي قاله "احنا بنرمي السكر على الارض وتاني يوم بتطلع العجول." روح المسطول البيت ورمى سكر على الارض تاني يوم لقى النمل كتييييييير على الارض قلهم "يا حلاوة العجول وهي صغيرة".
مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة.
واحد سكران قاعد بيشرب خمرة وعنده بغبغان كل شويه البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك جرس الباب رن قام يفتح فالبغبغان مسك الازازه شربها فلما المسطول رجع قاله ايه ده ؟ قام البغبغان قاله شربت الازازه وادى الريش اللى انت قارفنى بيه أهو.
محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !!
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد.
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة
adon
مشرف منتدى الكمبيوتر والانترنت
مشرف منتدى الكمبيوتر والانترنت

المساهمات : 17

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته اليوم   نكته اليوم Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 2:19 pm

هههههههههههههههههههههههه
رائع جدا وخصوصا موضوع الرجل والمراة

نكته اليوم
صفحة 1 من اصل 1